Een Service Apotheek is deskundig, betrouwbaar én biedt Service met een hoofdletter S. De klant moet zowel digitaal als in de apotheek voelen dat hij in contact staat met een Service Apotheek. Samen brengen we het merk tot leven met een nieuwe merkpositionering, een nieuwe tone of voice en een nieuwe beeldtaal. Dit is meer dan alleen een nieuw logo. AllesOnline draagt bij aan het invullen van deze nieuwe visuele identiteit met ontwerpen voor uiteenlopende uitingen.
AllesOnline helpt Service Apotheek bij het creëren van diverse materialen voor in de apotheek zoals posters, flyers en brochures. De materialen worden als het nodig is op maat gemaakt, zodat ze perfect aansluiten bij de behoeften van de apotheek. Verder maken wij voor Service Apotheek regelmatig gepersonaliseerde communicatiematerialen zoals etiketten, briefpapier en kwitanties.
Naast de offline uitingen zoals posters en flyers, vergroten we ook de online zichtbaarheid van Service Apotheek. We creëren opvallende social media-banners, dynamische HTML5 campagnebanners die de aandacht trekken, informatieve nieuwsbrieven die klanten op de hoogte houden en professionele digitale presentaties. Zo zorgen we ervoor dat het Service Apotheek merk online consistent en herkenbaar is.
Wij begrijpen dat een merk meer is dan alleen een mooi ontworpen logo. Ons team werkt nauw met jou samen om de kernwaarden van je merk te begrijpen en een strategie te ontwikkelen die je doelgroep aanspreekt.
Voor externe evenementen en speciale gelegenheden kan Service Apotheek op ons rekenen. We helpen graag bij het creëren van opvallende uitingen. Zo hebben we onder andere een jubileum vlaggenlijn, kaartjes met bloemzaden en raamstickers voor de app lancering gemaakt.
De balie van de apotheek is een goede plek om producten in de spotlight de zetten. Hiervoor ontwerpt AllesOnline regelmatig een nieuw display met verpakkingen, passend bij het thema of seizoen.
Service Apotheek is goed op weg met opvallende auto's en bakfietsen. Elk voertuig is zorgvuldig ontworpen met het logo, de halve cirkels en de tekst op de juiste plek, zodat ze niet alleen professioneel, maar ook leuk en herkenbaar zijn. Wie wil er nou niet in zo'n toffe auto rijden?