Vierstroom helpt mensen om zo lang mogelijk zelfstandig te blijven. Daarom bieden zij alle zorg en hulp die mensen thuis nodig hebben. De website is daar een belangrijk onderdeel in.
Vierstroom helpt mensen om zo lang mogelijk zelfstandig te blijven. Daarom bieden zij alle zorg en hulp die mensen thuis nodig hebben. De website is daar een belangrijk onderdeel in.
Vanuit de Vierstroom kwam de vraag om de website te updaten en overzichtelijker te maken.
AllesOnline heeft de website strakker en moderner vormgegeven, waardoor de Vierstroom nog meer mogelijkheden heeft om alle informatie aantrekkelijk en duidelijk te kunnen weergeven. De homepagina heeft een restyle ondergaan zodat hier direct en zeer toegankelijk de belangrijkste informatie en links te vinden zijn voor iedereen, of het nu een zorg-medewerker, een Vierstroom-lid of een mantelzorger is.
Daarnaast heeft AllesOnline het ledenportaal ontwikkeld dat is gekoppeld aan het Korèn CRM pakket. Hiermee kunnen Vierstroom-leden en familieleden online gegevens aanpassen en diensten bestellen.
We erkennen de digitalisering en zorgen ervoor dat onze reclame zowel offline als online toegankelijk is. Makkelijk navigeerbare websites en heldere communicatie maken de online ervaring aangenaam voor ouderen.
een belangrijk onderdeel omdat de doelgroep (nog) niet altijd online vindbaar is.
Zo ontzorgen we de Vierstroom met complete vormgeving, zowel online als offline, omdat zij al genoeg hebben om voor te zorgen.